Siisti Biitsi

Päivä: 13.05.2024

Naispurjehtijat ry on jo kahtena vuotena järjestänyt Nuottaniemessä Espoon Pursiseuralla  Pidä Saaristo Siistinä ry:n Siisti Biitsi -ohjelman mukaisen roskienkeruutapahtuman.  Molemmilla kerroilla roskia on löytynyt paljon.

Myös tänä keväänä järjestämme Siisti Biitsi -tapahtuman tutussa paikassa.

Tänä vuonna mukaan on kutsuttu myös Espoon Merenkulkijoiden jäseniä. Heillähän on satama aivan lähellä Nokkalassa.
Myös epsiläiset ovat tervetulleita.

Maanantaina 13.5.2024 klo 17.30 kokoonnumme kaikki EPS:lle, jossa jaetaan roskapihdit ja -säkit sekä kaavakkeet, joihin kerätyt roskat merkitään.

1. Roskienkeruu: Ohjeet saatuaan osa lähtee keräämään roskia EPS:n ympäristöstä ja osa Nokkalasta.

Kerätyt roskat tuodaan säkeissä EPS:n klubirakennuksen viereen, josta kaupunki käy ne noutamassa.
2. Sauna: 19.00 alkaen (ehkä lähellä keränneille jo 18.30 alkaen) on mahdollisuus saunoa.
3. Grillausta ja seurustelua: Saunan jälkeen (tai ellei sauno, jos aiemmin) on mahdollisuus grillata omia makkaroita ym.
Mukaan siis omat juomat ja grilli- ym. eväät.

ILMOITTAUTUMINEN TAPAHTUMAAN viimeistään to 9.5.2024 klo12 , jotta kaupungilta tiedetään hakea riittävä määrä roskapihtejä ja -säkkejä  sekä tehdä tarpeellinen määrä kaavakkeita.

Ilmoittautuminen ja lisätietokyselyt osoitteeseen

marja.rinne@espoonpursiseura.fi