Zoom8

EPS:n Zoom-ryhmä sopii kaikille optarista uloskasvaneille 12—18-vuotiaille purjehtijoille, jotka haluavat harrastaa purjehdusta. Zoom8 on kehitetty ja suunniteltu Suomessa. Kansainvälinen Purjehtijaliitto ISAF on hyväksynyt sen kansainväliseksi luokaksi 1.3.2005 alkaen.

EPSillä on yhteiskäytössä muutama Zoom-jolla. Kalustomaksu on 200€/kausi seuran jollaa käyttäville.

Valmennusryhmiin osallistuminen edellyttää EPS jäsenyyttä (juniori- tai miehistöjäsenyys riittävät) tai sovittaessa jonkin toisen pursiseuran jäsenyyttä. Viikoittaiset ohjatut harjoitukset pidetään toukokuun alusta lokakuun puoliväliin. Heinäkuussa pidetään kesätauko.

ILCA/E-JOLLA/ZOOM JUNIORS

Nuorille purjehtijoille suunnattu ryhmä, jotka haluavat harrastaa purjehdusta kannustavassa sekä kehittävässä ympäristössä. Ryhmässä purjehditaan zoom8, e-jollalla sekä ILCA jollilla. Tavoitteena tarjota nuorille edullinen ja mieluisa ympäristö harrastaa matalankynnyksen purjehdusta. Nuori voi halutessaan osallistua taitotason mukaan myös Akatemian harjoituksiin taikka siirtyä oman taitotason / tavoitteen mukaan eteenpäin Akatemia ryhmiin.

Harjoitukset kesiviikkoisin klo 17-19.

Ryhmä aloittaa toimintansa kaudella 2024

Valmentajana kaudella 2024 Waltteri Moisio.