Seura

Espoon Pursiseura EPS ry. on moderni laadukkaita palveluja tarjoava pursiseura, jonka toiminta muodostuu matkaveneilyyn liittyvästä satama- ja koulutustoiminnasta, juniorityöstä, aikuisten kevytvenepurjehduksesta ja kilpapurjehduksesta. EPSin tavoitteena on seuran strategian mukaan olla edelläkävijä, varmistaa hallittu kasvu, verkostoitua aktiivisesti ja kansainvälistyä.  Toiminnan kulmakivinä ovat yhteisöllisyys  ja vastuullisuus. Osallistumme aktiivisesti espoolaiseen veneilykeskusteluun.

Tarjomme jäsenillemme mukavan yhteisön, selkeän asiainhoidon, aktiivista toimintaa, syvän, suojaisan hyvinvarustellun sataman, hyvät tilat ja aktiivista kevytvenepurjehdusta sekä aikuisille että lapsille ja nuorille. Osallistumme alueelliseen ja valtakunnalliseen veneilyn edunvalvontaan ja toimimme vastuullisesti huomioiden ympäristön, sidosryhmämme ja hyvän hallintotavan. Vaalimme aktiivisesti turvallisuutta.

Ravintolassamme nautit herkullisesta ruuasta vanhan huvilan tunnelmassa meren kimaltaessa.

Nuorisotoimintamme tarjoaa lapsille ja nuorille mielekkäitä harrastusmahdollisuuksia turvallisessa toimintaympäristössä. Myös vammaispurjehtijat voivat hyödyntää EPSin palveluja. Toiminta alkaa lasten purjehduskoulusta, josta se  on johtanut useiden purjehtijoiden osalta aina maailmanmestaruus- ja olympiatasolle asti.