Tilat

EPSin tilat Nuottaniemessä koostuvat klubitalosta, toimintakeskuksesta ja ravintola Villa Pentrystä.  Klubitalo on valmistunut 1992 EPSin järjestämiin 470-luokan nuorten MM-kisoihin, ja se sijaitsee sataman sisäänajotien tuntumassa kauniilla paikalla. Se toimii jäsenten kokoontumispaikkana ja on myös vuokrattavissa juhlakäyttöön sekä jäsenille että ulkopuolisille. Toimintakeskus tukee kevytvenetoimintaa tarjoamalla jäsenille opetus- ja oleskelutiloja sekä saunat pukuhuoneineen.  Ravintola Villa Pentry puolestaan tarjolee erinomaista ruokaa vanhassa kannakselaisessa huvilassa vain kivenheiton päässä klubitalosta.

Vuokraa klubitalo!

Voit vuokrata klubitalon juhlakäyttöön tai muuta tilaisuutta varten ympäri vuoden. Klubitaloon mahtuu noin 80 henkilöä. Talossa on merinäköala, ulkoalue, pöydät ja tuolit sekä pieni tarjoilukeittiö. Haluttaessa voi tilata hyvän ruoan, astiat ja muun tarpeellisen Villa Pentrystä.

Klubirakennuksen varaukset hoitaa toiminnanjohtaja@espoonpursiseura.fi

Vuorokauden vuokraushinta jäsenille on 150 € ja ulkopuolisille henkilöille, yhdistyksille tai yrityksille hinta on 400 €.

Lisätietoja rakennuksesta sekä vuokrausehdot täällä

Klubin varauskalenteri löytyy täältä. Kun siirrät kursorin varauksen päälle, niin näet varauksen lopetusajan

Toimintakeskus

Vuonna 2009 valmistunut EPSin toimintakeskus tarjoaa kevytvenepurjehtijoille pukuhuoneet, saunat sekä koulutus- ja kokoustilat. Toimintakeskus toimii Lasten purjehduskoulun tukikohtana, ja siihen tukeutuen järjestetään EPSillä paljon kevytvenekilpailuja. Esimerkiksi 2019 EPS järjesti Lightning-luokan MM-kilpailut. Nuorille purjehtijoille toimintakeskus tarjoaa myös kodinomaisen ympäristön, jossa esimerkiksi voi tehdä koululäksyt harjoitusten alkua odotellessa.

Villa Pentry

EPSin ravintola Villa Pentry toimii vanhassa Karjalankannakselta siirretyssä hirsihuvilassa noin 50 metrin päässä klubitalosta. Ennen klubitalon valmistumista huvila toimi seuran majana. Ravintola tarjoaa maittavaa lounasruokaa sekä iltaisin à la carte -annoksia, joista voit nauttia tunnelmallisissa sisätiloissa tai ulkoterassilla meren välkkyessä puiden takana.