Saaripaikat

EPSnääs

EPSillä on käytössään oma retkisatama EPSnääs, joka sijaitsee noin 11 mailin päässä kotisatamasta Kirkkonummella. Erittäin suojaisassa satamalahdessa on laituri ja peräpoijut. Epsnääsiin pääsee jopa 2.5 m syväyksellä.

Lisää tietoa EPSnääsin satamasta ja lähestymiskartat löytyvät jäsensivuilta

HSS:n retkisatamat

EPS on solminut yhteiskäyttösopimuksen Helsingfors Segelsällskapin, HSS:n kanssa heidän retkisatamiensa käytöstä. EPSin veneet tai EPSiläisen kipparoimat veneet voivat käyttää HSS:n Andön (Inkoon ulkosaaristo) ja Getörenin (Onaksen saaristo) satamia kaikkine palveluineen. Vieraan lipun alla purjehtivan EPSiläisen veneen ja kipparin on osoitettava EPSn jäsenyys veneenomistajan viirillä. Sopimus ei ole bilateraalinen, eli EPSnääs ei ole HSS:n veneiden käytettävissä.

Lisää tietoa Andön ja Getörenin satamista sekä näiden lähestymiskartat löytyvät jäsensivuilta