Tule EPSin jäseneksi!

Otamme toimivaan joukkoomme jatkuvasti uusia jäseniä, joita palvelemme suomeksi ja englanniksi. Meiltä saat loistavan yhteisön, monipuolista toimintaa, ammattimaista asioiden hoitoa, erittäin hyvin varustellun venepaikan ja monipuolista kevytvenetoimintaa. Satamassa on moottoriveneitä noin kolmannes kaikista veneistä. Suuri seura tarjoaa vakavaraista toimintaa, joten jäsen- ja venepaikkamaksut voidaan pitää kohtuullisina ja toiminnan jatkuvuus on taattu. Tervetuloa!

Täytä jäsenhakemus tästä.

Mikäli haet myös venepaikkaa, täytä venepaikkahakemus tästä. Huomaa, että vuokraamme venepaikkoja ainoastaan jäsenille, joten jos haet venepaikkaa, niin tarvitsemme sinulta myös jäsenhakemuksen. Myös siinä tapauksessa, että haluat asettua jonoon sataman ollessa täysi.

Venepaikkatilanne 10.04.2024:  Tällä hetkellä venepaikkajonossa on 0 venettä ja satamassa 3 vapaa venepaikka.  Sataman venepaikat soveltuvat max 4,95 m leveille ja max 15 tn painoisille veneille. Talven aikana paikkoja yleensä vapautuu muutama kymmenen ja kaikki vapautuneet paikaton nyt jaettu. Myöhemmin keväällä vapautuvat paikat jaetaan jonottaville veneille saman tien. Jäsenanomusten käsittelyaika on yleensä 24 – 48 tuntia.

Huomaa, että hakiessasi venepaikka myös sitoudut sen ottamaan ja maksamaan laskun. Kaikenlaiset venepaikkojen kyselyt voi osoittaa suoraan toiminnanjohtajalle joko sähköpostilla tai soittamalla. Yhteystiedot löytyvät täältä.

Harkitsetko jäsenyyttä?

EPSillä saat laadukkaan venepaikan suojaisasta ja syvästä satamasta kylkikiinnitteisiltä aisapaikoilta sekä aktiivisen ja osaavan kevytvenetoiminnan kaikki edut.

Käytettävissäsi ovat sataman ja vesiurheilukeskuksen lisäksi klubitalo ja toimintakeskus kotisatamassa sekä kaksi saaripaikkaa. Seuran kevytveneillä moottoriveneilijätkin pääsevät kokeilemaan purjehdusta.

Ammattimaisen toiminnanjohtajan johdolla tarjoamme jäsenille monipuoliset digitaaliset palvelut.

Yövartiointi sekä kesällä, että talvella hoidetaan maksettuna palveluna ja jäsenet vartioivat vain iltaisin.

Sinulta toivomme aktiivista otetta seuratoimintaan osallistumiseen ja edellytämme omien yhteystietojen ylläpitoa. Laiturilpaikalle tulevalta veneeltäsi edellytämme vastuuvakuutusta ja vuosittaista katsastusta.

Uusien jäsenten kokemuksia EPSistä

• Erityisesti toiminnanjohtajan toiminta kohtaamme ylitti odotukset. Tunsimme itsemme erittäin tervetulleeksi EPS:iin.
  • Ison veneen venepaikka oli meille tärkeä.
  • Saimme nopean vastauksn toiminnanjohtajalta ja hallitus käsittely jäsenhakemuksen ripeästi keskellä heinäkuuta.
  • Kaikki ennen liittymistä tapaamani EPSin jäsenten ystävällinen asenne vakuutti.
  • Kaveripiirillä hyviä kokemuksi EPSistä.
  • Juttelin ennen liittymistä toiminnanjohtajan kanssa. Tunnelma oli miellyttävä ja tunsin olevani tervetullut uusi jäsen.
  • Seura on riittävän suuri ja vakavarainen.
  • Ystävän suositus ja sijainti suhteessa väyliin ja kiinnostaviin purjehdusvesiin olivat tärkeitä syitä liittyä.

Seuramaksut

Jäsenmaksut vahvistetaan vuosittain jäsenkokouksessa, ja hallitus määrää venepaikkamaksut vuosittain.

Uusi jäsen maksaa liittyessään liittymismaksun ja ensimmäisen vuoden jäsenmaksun. Pysyvän oikeuden venepaikkaan saa kirjaamismaksulla.

Laituripaikoista maksetaan veneen leveyden mukaista venepaikkamaksua. Veneiden ja tarvikkeiden kenttäsäilytyksestä maksetaan säilytysmaksua.

Talvitelakointimaksuun sisältyy veneen ja maston talvitelakointi Nuottaniemessä tai Suomenojalla sekä venepukin kesäsäilytys sekä pukkien siirto keväisin ja syksyisin. Trailereita ja traileriveneitä ei seuran satamissa säilytetä. Niille Espoon kaupunki vuokraa Ämmäsmäen alueelta paikan, jolla voi venettä ja/tai traileria voi säilyttää talven lisäksi myös kesällä. Paikkoja haetaan täällä.

Vuosittain vahvistettava hinnasto on täällä.

Seuran säännöt ovat täällä.