Satamat ja tilat

EPSin vesiurheilukeskus sijaitsee hyvien maayhteyksien varrella Espoon Nuottaniemessä. EPSille on helppo tulla omalla autolla, julkisilla tai vaikka kaupunkipyörällä. Sijainti on myös veneilyn kannalta hyvä, matkaa veneilyn runkoväylälle on muutama maili, ja läntinen sijainti nopeuttaa länteen lähtemistä paljon. Satamamme on erittäin hyvin varusteltu, syvä ja suojainen. Sijainti niemen kärjessä on hyvällä tavalla rauhallinen ja turvallinen.

Nuottaniemessä seuran tukikohtana toimii vuonna 1992 valmistunut klubitalo, jota myös vuokrataan ahkerasti juhlakäyttöön sekä jäsenille että ulkopuolisille.

Sataman lisäksi Nuottaniemessä toimii aktiivinen kevytvenelaivasto, jossa sekä lapset, nuoret että aikuiset pääsevät vesille omilla tai seuran veneillä valmennusryhmissä ja Lasten purjehduskoulussa. Valmennustoiminnan kotipesänä on 2010 valmistunut toimintakeskus.

Kirkkonummella epsiläisiä palvelee saaripaikka Epsnääs. Yhteistyö Meritie ry:n kanssa on valitettavasti päättynyt ja heidän Merivalkama ei enää ole EPSiläisten käytettävissä. Luonnollisesti EPSnääs ei myöskään ole enää Meritien veneiden käytettävissä.  Saamme kuitenkin kaksi uutta yhteistyösatamaa käyttöömme alkaen kesästä 2024. Nämä julkaistaan syyskokouksessa 27.12.2023