Klubitalo

EPSin klubirakennusta vuokrataan seuran jäsenille hintaan 150 € per varaus. Seuran ulkopuolisille henkilöille, yhdistyksille tai yrityksille hinta on 400 € per varaus. SPV:n alaisilta lajiliitoilta ja vastaavilta ei peritä vuokraa, mukana oltava kuitenkin EPSiläinen isäntä/emäntä.

Klubirakennuksen varaukset hoitaa toiminnanjohtaja@espoonpursiseura.fi

Mikäli haluat jostain syystä peruuttaa varauksesi, lähetä peruutuspyyntö sähköpostilla toiminnanjohtajalle. Ethän jätä peruutusta viime hetkeen!

KLUBIRAKENNUKSEN VUOKRAUSEHDOT JA -OHJEET

Espoon Pursiseuran jäsenet sekä ulkopuoliset voivat varata EPSin klubirakennuksen tilat. Vuokraaja nimeää vastuuhenkilön, joka toimii tilaisuuden isäntänä/emäntänä paikan päällä vastaten järjestyksestä seuran tiloissa ja alueella sekä sitoutuu noudattamaan erillisiä ohjeita klubirakennuksen vuokraamisesta. Huomaa, että vastuuhenkilön tai tilat vuokranneen jäsenen tulee pääsääntöisesti olla koko tilaisuuden ajan paikalla ja poistua tiloista viimeisenä. Vastuuhenkilö / vuokrannut jäsen vastaa siitä, että tilat ovat tilaisuuden jälkeen kunnossa, piha-alue siisti sekä ulko-over kiinni ja lukossa.

Klubirakennuksen vuokra per tilaisuus on hallituksen vuosittain vahvistaman hinnaston mukainen. Vuokraaja hoitaa tilojen sivouksen tilaisuuden jälkeen, siivouksen laiminlyönti veloitetaan vuokraajalta kustannusvastaavasti. Klubitila voidaan siivota myös seuraavana päivänä klo 12:00 mennessä, mutta piha-alueen tulee olla siisti ja roskaton, kun tiloista illalla/yöllä poistutaan. Jos Klubirakennuksen siivous jää aamuksi on kumpaankin oveen ripustettava kyltti ”SULJETTU – odottaa siivousta”. Kyltit löytyvät keittön kaapista tai sellaiset voi valmistaa itse.

Meripartiolippukunta Merimetsot tarjoavat loppusiivousta hintaan 100 €. Saatavuutta voi kysellä Inka Kekäläiseltä:
inka.kekalainen@merimetsot.net 0400 751053

Toiminnanjohtaja voi käyttää harkintaa ulkopuolisten vuokrauspyynnöissä.

OHJEET:

Vuokraaja huolehtii siitä, että käytössä olevat tilat siivotaan ja pyyhitään tilaisuuden jälkeen välittömästi. Yksityistilaisuudesta on hyvä informoida seuran muita jäseniä kiinnittämällä oviin lappu ”Yksityistilaisuus”, jossa myös tilaisuuden isännän nimi ja puhelinnumero sekä varausaika.

Mikäli takkaa halutaan käyttää tilaisuuden yhteydessä tutustu tarkoin takan käyttöohjeisiin, jotta ympäröivä seinä EI PÄÄSE NOKEENTUMAAN. Huolehdi erityisesti, että liesituuletin / keittiöimuri on suljettu ja korvausilmaa saadaan riittävästi ennen kun takkaimuri käynnistetään.

TAKKAIMURIN PITÄÄ OLLA AINA RIITTÄVÄN SUURELLA TEHOLLA päällä, kun takkaa sytytetään, tai kun siinä on tuli tai hiillos. Ennen takan sytytystä pelti avataan. Takkaimuri ja pelti suljetaan vasta kun hiillos palanut loppuun ja takka on sammunut.

SIIVOA TAKKA HUOLELLISESTI, huolehdi mahdollisesti kuuman tuhkan hävittämisestä siten, että ei synny palovaaraa.

EPSin alueella ei talviaikana ole jätehuoltoa. Tilaisuuden jälkeen vuokraaja huolehtii siitä, että kaikki jätteet, pullot yms. viedään pois EPSin alueelta.

Tilaisuuden isäntä huolehtii, että naapurustoa ei häiritä voimakkaalla musiikilla tai äänekkäällä melulla.

Avotulen, tuikkujen, kynttilöiden, roihujen ja muiden vastaavien polttaminen rakennuksen sisällä on kielletty. Ulkokynttilät tulee sijoittaa vähintään 4 m päähän rakenteista ja rakennusten seinistä niin, ettei niistä aiheudu vahinkoa rakennuksille, kasvillisuudelle tai irtaimistolle. Vuokralainen ei saa naulata, liimata tai muuten vahingoittaa rakennuksen seiniä, ovia tai kalusteita. Pistorasioissa kiinni olevia laitteita, kuten musiikkijärjestelmä, TV, kaiuttimet, internetlaitteet ei saa irroittaa. Tiloissa on riittävästi tyhjiä pistorasioita ja/tai jakokaapeleita.

Seuran yövartija valvoo tarvittaessa tilaisuutta.

Klubin äänentoistojärjestelmän käyttö

Salin nurkassa on Blue Note Node 2 verkkotoistin, joka on liitetty seinillä oleviin Genelecin kaiuttimiin. Nodessa on linjatasoinen sisäänmeno ulkoiselle äänilähteelle (RCA-liittimet). Muutama liitoskaapeli löytyy Noden alla olevasta kaapista. Sisäänmenon voi valita ja äänenvoimakkuutta säätää laitteen päällä olevasta käyttöpaneelista.

Node soittaa myös suoraan verkosta esim Spotifyn musiikkia:

• kirjaudu puhelimella tai PC:llä “EPS Satama” paikallisverkkoon
    • jäsenet löytävät salasanan jäsensivuiltamme kohdasta ”Ohjeet”
    • ulkopuoliset löytävät sen vuokrasopimuksesta
  • valitse omalta laitteelta haluamasi muisiikki
  • valitse toistolaitteeksi “EPS Kubirakennus”
  • kappalevalintoja ja äänenvoimakkuutta voit säätää myös puhelimestasi/PC:stäsi

Laiteita ei saa irroitta enempää kiinnityksistään kuin liitännöistään!
Muista kohtuullinen äänenvoimakkuus etenkin klo 22:00 jälkeen naapureiden takia

Ohessa muuta kuva Klubirakennuksesta: