E-jolla

E-jolla on jatkoluokka kaikille yli 50 kg painaville purjehtijoille. Purjehtijakohtaisesti räätälöidyn maston ja purjeen ansiosta erikokoiset purjehtijat voivat purjehtia E-jollaa kilpailukykyisesti. E-jolla tarjoaa erinomaisen alustan kasvaa purjehtijana ja oppia lisää esimerkiksi trimmaamisesta. Näin ollen E-jollan antamien valmiuksien avulla purjehtija saakin erinomaiset mahdollisuudet jatkaa polkuaan mihin tahansa veneluokkaan myöhemmin. Kansallinen E-jollafliitti mahdollistaa laadukkaan kilpailemisen myös kotivesillä. EPS on yksi Suomen menestyksekkäimmistä E-jollaseuroista. Ryhmämme jäsenet ovatkin menestyneet erinomaisesti myös kansanvälisissä arvokisoissa.

Valmennusryhmiin osallistuminen edellyttää EPS jäsenyyttä (juniori- tai miehistöjäsenyys riittävät) tai sovittaessa jonkin toisen pursiseuran jäsenyyttä. Viikoittaiset ohjatut harjoitukset pidetään toukokuun alusta lokakuun puoliväliin. Heinäkuussa pidetään kesätauko.

Lisätietoja ryhmien valmentajilta ja joukkueenjohtajilta.

E-JOLLA AKATEMIA

Akatemiaryhmä tarjoaa tavoitteellisille e-jolla purjehtijoille laadukasta, motivoivaa sekä kehittävää valmennusta. Ryhmä on tarkoitettu purjehtijoille, jotka tavoittelevat oman osaamisen maksimointia sekä kotimaan- että ulkomaan menestystä.

Harjoittelevat kolme kertaa viikossa klo 17-20

Valmennusmaksu kaudella 2024 on 1150 € (kattaen vesiharjoitukset touko-lokakuussa ja kisavalmennuksen kotimaan ranking-kilpailuissa)

Valmentajana kaudella 2024 Ilari Muhonen

Joukkueenjohtajana Juha Laurila

ILCA/E-JOLLA/ZOOM JUNIORS

Nuorille purjehtijoille suunnattu ryhmä, jotka haluavat harrastaa purjehdusta kannustavassa sekä kehittävässä ympäristössä. Ryhmässä purjehditaan zoom8, e-jollalla sekä ILCA jollilla. Tavoitteena tarjota nuorille edullinen ja mieluisa ympäristö harrastaa matalankynnyksen purjehdusta. Nuori voi halutessaan osallistua taitotason mukaan myös Akatemian harjoituksiin taikka siirtyä oman taitotason / tavoitteen mukaan eteenpäin Akatemia ryhmiin.

Seuran yhteiskäytössä ei ole E-jollia. Omalla E-jollalla voi harjoitella tässä ryhmässä.

Harjoitukset maanantaisin klo 17-19.

Valmennusmaksu kaudella 2024 450€. Valmennusmaksu sisältää viikkoharjoitukset.

Valmentajana kaudella 2024 Waltteri Moisio.

Joukkueenjohtajana Terhi Evakoski.