EPSin purjehtijat edustivat Nauvossa ILCA Masters -kilpailussa 30.-31.7.2022

31.07.2022

Nauvossa purjehdittiin viikonloppuna perinteinen ILCA Masters -kilpailu, jossa EPS oli tuttuun tapaan hyvin edustettuna sekä ILCA 6 että ILCA 7 -luokissa. Molemmat veneluokat purjehtivat omat lähtönsä, joista lasketaan kokonaispisteet, ja lisäksi palkitaan ikäluokkien parhaat. EPSillä oli edustusta Apprentice-luokasta aina Grand Masters -luokkaan asti.

Viikonlopun voitto kotiseuraan saatiin ILCA 6 -luokassa, jossa Hanna Paulamäki voitti Apprentice-luokan hienolla purjehduksella ja vei samalla luokan kokonaiskilpailun 13. sijan. ILCA 7 -luokan kokonaiskilpailussa parasta vauhtia EPSiläisistä piti Aku Hjelm sijoittuen yhdeksänneksi  kokonaistuloksissa, mikä riitti harmittavasti (mutta ei täpärästi) vasta toiseen sijaan Apprentice-ikäluokassa.

Kaikki osallistujat kiittelivät mahtavia järjestelyjä ja vakuuttivat palaavansa seuraavanakin vuonna kauden parhaaseen ILCA-tapahtumaan jos ei nopeampina, niin ainakin taas vuoden lähempänä Great Grand Master -ikää.

EPSiläisten sijoitukset kokonaiskilpailussa:

ILCA 6: