Pukkitalkoot ja kaasutarkastuksia Nuottaniemessä

Päivä: 07.06.2023

Pukkitalkoot Nuottaniemessä klo 16 alkaen kaikille, joilla on talvipaikka EPSillä Nuottaniemessä.

Talvipaikan haltija on velvollinen osallistumaan pukkitalkoisiin itse tai edustajansa välityksellä, kuten Seurakäsikirjassa sivulla 10 on mainittu. Tämä siis tarkoittaa, että tapahtumaan pitää osallistua siten, että pystyy olemaan paikalla omaa pukkia siirrettäessä.

Siirrot hoitaa seuran kustantama kuljetusliike Karttunen.

Samaan aikaan Nuottaniemessä on mahdollisuus myös KAASUTARKASTUKSIIN Wilhtom Oyn toimesta, etukäteisilmoittautuminen lähempänä tapahtumaa. Kaasutarkastus on voimassa viisi vuotta, jonka jälkeen se pitää uusia. Ilmoittautuminen toukokuussa, siitä tiedotetaan lähempänä uudelleen.

Ajanvaraukset on tehtävä etukäteen, voit varata aikasi tästä:
Kaasutarkastuksen ajanvaraus

Hinta 60€, maksu käteisellä (tasaraha) tai kortilla tarkastuksen yhteydessä

Huom! Edellytys tarkastuspäivän toteutumiselle on min. 10 ennakkovarausta / ilta